mandag den 4. februar 2013

Fødselsdag - Sigurd 2 år

I går blev min søde, smukke bassemus 2 år og blev fejret med familiebesøg og masser af kager :o)
Temaet, som jeg også har vist lidt fra her og her, var Toy Story og der havde sneget sig et par hints ind hist og pist


Fødselaren sov da der kom lagkage på bordet, men han tog revanche med "en grøn mand" efterfølgende. Det var vist frostingen der trak, han ville SÅ gerne have fingre i én :o)
Men hvis ikke på sin fødselsdag, hvornår skal man så have lov at smovse?

En af de traditioner der er opstået i vores lille familie er, at der altid er lagkage på bordet når der er fødselsdag. Tidligere har jeg haft købt bundene. Denne gang bagte jeg dem selv efter Meyers opskrift og jeg kommer da aldrig til at købe igen. Mums.. :o) Troede næsten ikke vi kunne blive mere glade for lagkage, men i går slog den vist alle rekorder :o) 
Jeg var så taktisk at lave så mange kager at der ikke kunne blive spist op, så i dag er vi nødt til at synde lidt igen tsk tsk 

Som jeg tidligere har skrevet om her, er det nærmest blevet en tradition med en Liebe års kop og for længe siden købte jeg "2 år" så den var klar.. Der har nemlig været ret så lang levering på dem..
Derudover fik han blandt andet 3 x balanceknopper. Så nu kan vi da ihvertfald lave en ret så lang bane i haven når sommeren engang kigger forbi..

Dagen blev afsluttet med rejemadder, lidt sundt måtte vi have i maverne efter en knap så sund - men virkelig hyggelig - fødselsdag :o)

12 kommentarer:

  1. Stort tillykke med ham Pernille, lille mand, han ser så skøn ud med sine krøller :)

    SvarSlet
  2. Det er jo en helt lille mand, du pludselig har. Stort tillykke med ham og super skønne billeder! God taktik med kagen :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med ham :) Hvor er det en god idé med års kopperne - det må jeg huske, og du har endnu engang disket op med lækkerheder og et inspirende opdækket bord. Ha en skøn uge. Kh Anita

    SvarSlet
  4. Tillykke med ham - det ser ud til at have været en dejlig dag. God idé med ansigtsguirlanden - den idé må jeg kopiere ved lejlighed.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. TILLYKKE med ham. Hvor ser det bare ud til at være en dejlig fødselsdag.

    SvarSlet
  6. Tillykke med ham :-) Det lyder som en dejlig fødselsdagsfejring I har haft for ham!

    SvarSlet
  7. Det ser vildt hyggeligt ud! Stort tillykke med den lille mand.

    SvarSlet
  8. Årh sikke dejlige billeder, og stort tillykke med din lille guldklump! Det ser ud til I har haft en dejligt dag med masser af lækkerier. Endnu engang stort tillykke - og super god idé med Liebe kopperne! Kh. Louise

    SvarSlet
  9. Tillykke med lille Sigurd - bare dejlige billeder, det er altså stort! Min lille H fylder snart 1 år, jeg glæder mig helt vildt :D

    SvarSlet
  10. Endnu engang tillykke med ham. Frosting er altså også et hit ved vores to-årig. Elsker den måde de kan slikke kagen HELT ren for det inden de overvejer om resten af kagen er værd at spise.

    Fint tema - og billeder. Kh. Pia

    SvarSlet
  11. Tillykke til den søde Sigurd :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...