fredag den 1. februar 2013

Ny måned, nye projekter


De sidste dage er gået med at pleje og nusse om mindstemusen der er nedlagt med feber og en frygtelig, forfærdelig, voldsom hoste. Han er dog ved godt mod det meste af tiden, så vi fjoller rundt og hygger os.

Han er begyndt at interessere sig rigtig meget for hvad jeg laver i køkkenet og kommer rendende med skammelen med det samme jeg nærmer mig køkkenet, så vi har lavet mad og bagt til den store guldmedalje. Og jeg stor-nyder at jeg har to drenge der synes det er sjovt at være med derude hvor jeg virkelig holder af at tilbringe tid..

Rødbedebollerne (som går under navnet Spidermanboller herhjemme) er et kæmpe hit. Specielt i madpakken.
Og Speltsnurrerne har altså virkelig vundet en stor plads i mit morgenkage-hjerte :o) De er bare gode :o)

Om aftenen snacker jeg lidt med Twix og c-vitaminer. Jeg bliver så lækker-slik-sulten når jeg ikke får den søvn jeg har brug for.. Det står der vist masser om i de kloge bøger..

En omgang nem favorit dessert har vi også nydt (for gud ved hvilken gang). Abemad som det så kønt hedder herhjemme.. Denne gang dog ikke med flødeskum på toppen men blot skyr rørt op med lidt vanille. Så er det ikke helt så slemt at synde med dessert :o)

Lidt billige liberty rester ankom fra Super-Carla og jeg er kommet i gang med et nyt projekt. Glæder mig til at arbejde videre på det de næste aftener :o)

Tak fordi du kiggede forbi - og tak til alle Jer der er søde at lægge en kommentar på vejen. Jeg forsøger at svare så hurtigt som muligt, jeg læser alle kommentarer op til flere gange og værdsætter dem højt. Indimellem tager det mig dog lidt tid at få svaret.

Nu vil jeg ønske dig en rigtig god weekend - hér står den på fødselsdag, det skal I nok få lov at se meget mere til senere :o)

16 kommentarer:

  1. Dette indlæg gjorde mig både sulten og lækkersulten! Speltsnurrerne skal prøves og Twix ryger i indkøbskurven i dag! Tak for den ;-) /Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi dejligt at vide jeg har nogen der bakker mig op i synderiet :o)

      Slet
  2. Super fine billeder. Det hele ser SÅ lækkert ud. Det ser ud som om, at I også har en svaghed for avokadoer hos jer? Er det en avokado-tomat-agurk-salat? Mums, jeg er sulten nu... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Tina :o)
      Ja vi er ret vilde med avocado herhjemme. Og en klassiker på aftensmadsbordet er tomat-agurk-avocado salat med balsamicoeddike og hvidløg over :o) Tager ingen tid at lave og smager så skøøønt - selv drengene kaster det indenbords :o)

      Slet
  3. Dejlige billeder - som altid - fra dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :o) Bliver så glad af sådan en kommentar :o)

      Slet
  4. Nå, det er derfor, jeg hele tiden har lyst til slik! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja, er det ikke rart at vide at det er helt legalt arhem? :o)

      Slet
  5. Flotte billeder :) Det ser rigtig lækkert ud det hele :)

    SvarSlet
  6. Vil du skrive lidt om hvordan du laver de 6 kanter patchwork ? Fx hvordan du skære stykkerne og hvad du putter inden i - kunne måske godt tænke mig at bevæge mig ud i det...
    Tak for din dejlige blog!!!

    SvarSlet
  7. Skønne billeder! De der rødbedeboller - kunne man få en opskrift? :)God bedring med den lille mand! Det er frygtelig så mange der er syge for tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg arbejder på en rødbedebolleopskrift da flere har efterspurgt den. Den skulle gerne være klar i løbet af næste uge :o)
      Ja det er fuldstændig vildt så mange der er nedlagt med sygdom, håber at foråret kan hjælpe på det :o)

      Slet
  8. Som altid dejlige billeder fra dig :o)
    Hvad står S og A for på kopperne ? måske jeg har læst det før men lige nu er det glemt ;o) Mine 2 unger har nemlig de samme forbogstaver Silke og August :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Katja!
      S står for Sigurd og A står for Anders (som min mand hedder) Den kære Arne J designede ikke et W til William, så han har et M i stedet :o)

      Slet
    2. Årh så sødt din mand også har med sit forbogstav ;o) Her har manden min en med far på fra Liebe ;o) Ja M koppen skal da bare stå på hovedet så er det jo det samme (gerne uden indhold, selvfølgelig)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...