fredag den 10. maj 2013

Fødselsdag for farmand

I tirsdags blev min far et år ældre men havde ikke tid til at blive fejret.
Det blev han i stedet i går - i Legoland. Mine forældre havde inviteret os på tur sammen med min bror og mormor.
Vi var dernede i over seks timer og hyggede os. Selvom der var en del mennesker fik vi prøvet vores andel
Det er nu altid et hit med Legoland og heldigvis har vi også i år sæsonkort så vi helt sikkert ses igen snart :o)

Man bliver aldrig for gammel til at være fascineret af Miniland vel?

4 kommentarer:

  1. Tillykke med din far :) Det er godt nok mange år siden jeg har været i Legoland. Ville ønske vi boede lidt tættere på (bor i nordsjælland) så vi lige kunne kører forbi. Emil ville syndes det var et hit :)

    Rigtig dejlig dag :)

    /Sandie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Sandie. Ja det er et hit for store og små :o)

      Slet
  2. Tillykke med din far! Sikke et dejligt sted at blive fejret, for man bliver vel aldrig for gammel til at elske Lego (eller jeg gør ikke *host host*)?
    Jeg glæder mig virkelig til den dag, Poeten er stor nok til at komme i Legoland!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Stine!
      Nej jeg bliver aldrig for gammel til Lego ihvertfald - og selv min mormor der er ved at være godt oppe i årene kan også stadig fascineres af at se på det og ikke mindst se glæden i oldebørnenes øjne :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...