mandag den 25. marts 2013

G R I N

Billeder fra (endnu) en skøn weekend.
Fredag fik vi risotto med kylling, som drengene kaldte for risengrød. Nu går jeg og bekymrer mig om, om de ingen smagsløg har? Eller om det bare er for længe siden vi har fået risengrød..?

Lørdag var jeg et hurtigt smut på Stumpemarked, jeg elsker at gå og kigge på alle de skægge og fine ting man kan anskaffe sig sådan et sted. Et par ting kom med hjem i farten. Bl.a. en lille kanin og en træ-fugl der indtil videre pynter i sættekassen.
Lørdag aften var vi til før-påskemiddag hos mine forældre. Min lillebror kom også. Det var hyggeligt. Drengene kastede som altid deres kærlighed på ham fra det øjeblik han trådte ind af døren, så han var beskæftiget hele aftenen, det er hårdt at være populær :o)
Jeg stod for desserten (surprise.. :o)) Denne gang en brun (men lækker) en af slagsen; en karamel-pære tærte a la denne.

Søndag startede vi dagen langsomt med morgenmad og fjernsynskiggeri.
Om eftermiddagen nød vi en æble-pære-lakridssnegl og en tur på naturlegeplads. Det er altid et hit når vi beslutter os for at køre derud.
Det var skiiii koldt men virkelig skønt med solskin og glade, grinende drenge der kastede sig rundt som frygtløse, små banditter!

Og så har jeg haft mulighed for at tilbringe en times tid med kreaprojekter, som jeg glæder mig til at vise lidt mere fra snart..

Håber også din weekend har været skøn?
Rigtig god, ny uge (eller måske påskeferie?) til dig!

10 kommentarer:

  1. Skønne billeder som altid!
    Det er bare så lækker med naturlegeplads. Vi har også en og jeg glæder mig til min søn bliver stor nok til rigtigt at kunne lege der :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Dottie. Ja det er virkelig skønt og viser egentlig at der ikke skal så meget til for at sætte gang i den gode leg.

      Slet
  2. Sikke en masse dejlige billeder - og det lyder også som en af de skønne weekender af slagsen :-)
    Vi har fejret 6 års fødselsdag for Rasmus, så igår stod den på leg med gaver og oprydning :-)
    Og NU påskeferie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maria! Lyder også som om I har haft en skøn weekend :o) Tillykke med Rasmus og rigtig god påskeferie

      Slet
  3. Fine billeder. Sikke en masse lækker mad på én weekend, mums!

    SvarSlet
  4. Ser ud til at være en skøn weekend!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Tina. Det var det helt bestemt :o)

      Slet
  5. Lyder som en skøn weekend. Og ligsom på instagram, synes jeg de lakrids/æble snegle ser så lækre ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det virkelig også. God opladning til energidepotet :o)
      De var også virkelig lækre - og hurtigt væk ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...