fredag den 8. marts 2013

Dit og Dat


Fra de sidste dage..
Lagkagerester er ikke det værste / En engel på himlen / Forår / Et af mange projekter / Ny gammel bog som vi har "arvet" til næsten ingen penge / Banan/chokolademuffins til kollegaerne, de skal da også mærke at jeg er blevet et år ældre / Nyt cover til min elskede mobil, når nu hjørnet på mit elskede MbyMJ ikke ville blive siddende længere / Endnu en kanin er sendt videre til en sød lille pige

Velkommen til nye læsere, jeg er glad for at I har lyst til at kigge med her hos mig
Og tak til alle Jer "gamle" der stadig hænger ved :o)
Rigtig god weekend til Jer alle!

10 kommentarer:

  1. Musm de ser lækre ud de muffins og kagen! :)
    Jeg har i skrivende stund selv en æbletærte i ovnen .. MUMS
    God weekend
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Øj det lyder også lækkert. Jeg ELSKER æblekage :o)

      Slet
  2. Hejsa
    Jeg er ny i denne blogverden, og har (desværre) først nu opdaget hvor fantastisk et univers det er. Jeg elsker at blive inspireret til madlavning, bagning, indretning osv. Så tak for at jeg kan følge med i din blog, jeg nyder at blive inspireret ;) God dag og god weekend :)
    Kh Henriette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde besked Henriette. Så dejligt at høre fra nogen "bag skærmen". Jeg er oprigtigt glad for at du har lyst til at kigge med!

      Slet
  3. Skønne billeder! Og er stadig helt forgabt i dine kaniner, de er så fine :o) God weekend til jer!

    SvarSlet
  4. Virkelig flot engel på himlen, godt fanget :)

    SvarSlet
  5. Må altså lære det der patchwork...
    Lagkage rester er fantastiske, bare synd (for min vægt) at det er mig der spiser dem alle ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan du da helt sikkert finde ud af, så kreativ som du er Katja :o)
      Min mand er VILD med lagkage, så jeg behøver ikke være bange for at det kun er mig der vil have resterne :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...