søndag den 18. august 2013

UPgraded

I dag har jeg haft fornøjelsen af at fordrive nogle timer på Formland UPgraded.
Ovenstående er blot et lillebitte udpluk af al den inspiration jeg har suget til mig i dag..
Jeg nød at gå rundt at kigge, røre, dufte og det var rigtig hyggeligt at få en god snak med en masse spændende og inspirerende mennesker

Der var masser af lækkerier og fristelser, både for mad- og designhjertet!

Dog synes jeg ikke der var så meget nyt at se (og blive forelsket i) og på den front blev jeg lidt skuffet.

De fine kræmmersommerfugle fra Hagedornhagen er jeg helt vild med, jeg synes de er super smukke omend det kan volde nogle lidt problemer at skulle samle selv :o)

Jeg var så heldig at få et par glas vingummier med hjem til drengene fra Xocolatl - uden tilsætning af det ene og det andet kunstige og uden gluten.. De smager fuldstændig som frugt, hvilket vel egentlig er lidt farligt ;o)

Nu vil jeg kaste mig i sofaen og nyde de sidste timer af en skøn weekend som jeg vil vise lidt mere fra i morgen
Rigtig god søndag aften

8 kommentarer:

  1. Så hyggelig at se andres billeder, glæder mig til at se flere i morgen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er sjovt at se hvad andre fanger når de er af sted :o)

      Slet
  2. Svar
    1. Ja det var nok godt nok at man ikke kunne købe med hjem :o)

      Slet
  3. Lækker inspiration du har fået dig i weekenden. Jeg ser frem til mere billedspam. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en skøn dag omend jeg var fuldstændig bombet da jeg kom hjem :o) Det er hårdt med så meget inspiration på en gang men en skøn oplevelse

      Slet
  4. Hej.
    Dejlige billeder. Kan du huske hilket mærke lamperne er? Det er dem med træfarvet fatning (bla. på billede nr. 3)og ellers kun en flot stor pære.
    Mvh. Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne.
      Lamperne er fra Nordic Tales og hedder Bright sprout pendel

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...