mandag den 5. august 2013

Kærlighed


I lørdags var vi til bryllup hos et vennepar. En fantastisk (varm) dag med masser af kærlighed i luften

Anders svedte i sit jakkesæt mens jeg heldigvis kunne få lidt mere luft i min kjole fra Samsøe Samsøe, som jeg by the way er helt forelsket i. Jeg synes at silkeprintet er så smukt så smukt :o)
For at give kjolen lidt kant havde jeg tilsat forskellige oxiderede øreringe og en "grov" halskæde

Anders og jeg nød at være af sted bare os to. Vi blev begge rørt mange gange i løbet af dagen og fik masser af flash backs til vores eget bryllup for 4 år siden. Altid skønt med en anledning til at få vækket gode minder til live igen

Findes der noget bedre end at fejre kærligheden? <3

13 kommentarer:

  1. Ih nej, jeg er så enig. T fejre kærligheden er bare det smukkeste.
    Elsker T være til bryllupper. Vi er endnu ikke gift, meeeen så hiver bryllupper en god anledning til at drømme fremad;-)
    Smuk kjole-Ja det hele. Du så brandgodt ud.
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Jonna, det var sødt af dig at skrive :o)
      Ja det er virkelig skønt med bryllupper og du må skrive ønsker ned på en mental liste til dit eget :o)

      Slet
  2. Det er virkelig en lækker kjole, den har jeg også stået og overvejet en del gange! Super fede øreringe. Og så elsker jeg tapetet på første billede.
    /tina

    SvarSlet
  3. Det er altså også super fine sager du generelt har. God smag. :) Jeg synes pludselig at jeg trænger til en væsentlig opgradering i skabet. Kjolen er mere farverig end jeg ellers ville vælge, men den er godt nok pæn. Hvor er halskæden fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så glemte jeg at sige, at bryllupper ubetinget er min favoritfest. Der findes bare ikke noget smukkere end at fejre kærligheden, og det er altid de mest gennemførte fester.

      Slet
    2. Nej det er rigtigt, det er bare skønne fester med masser af kærlighed og lykke.
      Halskæden er en gammel sample fra mit tidligere arbejde

      Slet
  4. Jeg eeeeeelsker det tapet! Og dine oxy-smykker. Hvor er øreringen med kæde og cuff fra? Den er eddermame pæn

    Klem Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille :o)
      Jeg er også helt vild med den, den er fra Line&Jo

      Slet
  5. Virkelig flot outfit :) Er meget vild med dine oxy-smykker :)

    SvarSlet
  6. Årh hvor er det en smuk smuk kjole1

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth, jeg er også helt forelsket i den :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...