tirsdag den 13. august 2013

Dit & Dat

Lidt af hvert fra den seneste tid..

Jeg har lavet et par ruskindssløjfer til ørebøfferne, den ene fik min mor i fødselsdagsgave. Inspirationen kommer herfra, en blog med masser af kreativ inspiration!

Jeg elsker at de danske majs er landet nu, det er med at benytte sig af det inden sæsonen er ovre igen. Drengene er helt vilde med at gnave majs.
Tandtråd og majsgnaveri går hånd i hånd - ihvertfald hos mig :o)

Jeg er fuldstændig betaget af aftenhimlen for tiden, hver eneste aften kan jeg sidde i sofaen og se de smukkest skyformationer og solstrålespil, det er med at nyde lyset mens det er her...

De fine Kähler vaser som jeg var så heldig at vinde hos Anita har fået plads i vindueskarmen.
Jeg synes egentlig der er noget efterårsagtigt over dem med de fine jordfarver, så de får nok lov at stå der længe og jeg er sikker på de gør sig godt med smukke grene i :o)

Og lige mens jeg er her, vil jeg også lige minde om, at det er i morgen jeg trækker en vinder af en fotobog. Det er her du skal klikke hvis du vil være med :o)

4 kommentarer:

  1. Hold nu op Pernille, hvor er de flotte og jeg kan super godt li, at du har lavet dem i ruskind! Tusind tak for linket og stort tillykke til din mor:-) Iøvrigt helt vild med jeres tavle kalender, er den DIY?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde besked :o)
      Ja tavlen er DIY - jeg har lavet et indlæg om den her:
      http://mormedmegetmere.blogspot.dk/2013/07/overblik.html

      Slet
  2. Vaserne står så fint hjemme hos dig :) Syntes også farverne minder lidt om det snarlige efterår...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...