lørdag den 20. juli 2013

Synsbedrag

Et noget anderledes patchworkprojekt end de foregående er afsluttet..
Knap så blomstret og farverigt..

Det maskuline modspil til de feminine liberty puder... Grafisk 3D patchwork der snyder øjnene

Jeg er helt vild med den, minder mig om min barndom hvor jeg tit tegnede firkanter på mine kladdehæfter..

Men nu må jeg altså holde op med de her patchworkoverspringshandlinger og fortsætte på mit evighedsprojekt af et sekskantseventyr.. (og nej, det er ikke så frækt som det lyder haha)


22 kommentarer:

  1. Wauw den er godt nok vildt flot. Er de syet i hånden alle firkanterne? :)

    SvarSlet
  2. Skide flot og du er bare så god til det med at tage billeder :0) Jeg tegner stadig firkanter eller blomster ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katja
      Det gør jeg faktisk også indimellem :o)

      Slet
  3. Den er simpelthen så flot!

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot! Og syet SÅ fint, du er altså bare dygtig :o)

    SvarSlet
  5. Det ser da vildt godt ud! Jeg ma fler at få monteret min pude, men elsker den allerrede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Josefine. Det kan jeg godt forstå du gør

      Slet
  6. Hvor er den fin, jeg er nu også ret vild med de andre to i liberty stoffer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kristina. Ja de har alle et eller andet :o)

      Slet
  7. Ej hvor ser det fedt ud :)

    SvarSlet
  8. Hold da OP hvor er den flot! Super projekt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Dorte. Den drillede lidt men jeg er glad for at jeg holdt ud :o)

      Slet
  9. Hvad måler dine firkanter ca? Det er bare SÅ flot!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...