mandag den 8. juli 2013

Grønt, groft og knap så syndigt...

Når energien er brugt op eller dagen har været (ekstra) lang hænder det, at der indfinder sig fast food på vores matrikel. Det er ikke tit, men det hænder..
F.eks. i fredags hvor første del af dagen stod på landsskue og den sidste del stod på fødselsdagsforberedelser og kagebagning..

Aftensmaden endte med at stå på burgers, nuggets og fritter. Anders fik sin yndlingsburger, en BigTastyBacon men denne gang i grov udgave og jeg smagte en af de nye grov McFeast.
Jeg synes den smagte godt (af en ikke-hjemmelavet burger at være). Anders vil vælge den hvide syndige variant næste gang, han synes kun om de grove boller når de kommer ud af "min" ovn :o)

I det hele taget er det grove udvalg på McDonalds blevet udvidet og jeg synes det er super. Så er der lidt større råderum for os der gerne vil have groft (og vand for den sags skyld) når resten af familien har lyst til at synde...

Nogen vil helst synde 100% når de nu gør det, jeg selv vil altid vælge den grovere variant hvis jeg har valget...
Går du all in når du skal synde eller er du også glad for (bare en smule) grovhed? :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...