mandag den 26. november 2012

Den dag jeg opdagede at mine muskler var blevet væk..

Weekenden der gak... alt for hurtigt, men det må jo betyde at den har været god :o)
Fredag aften stod den på take away. Noget af det var mere "spelt-mor" end andet.. høhø

Lørdag stod i flytningens tegn. Jeg fik mærket muskler jeg ikke anede jeg havde og manglen på samme.. I dag går jeg stadig rundt som én der har været ude at ride for første gang..

Men det er SÅ skønt at have møblerne i huset nu, der er dog stadig lang vej endnu før det hele er på plads - der er lige lidt over 100 flyttekasser der skal pakkes ud..

Søndag arbejdede Anders. Os der var heldige at have fri, julehyggede med musik, ler og morgenboller. Elsker at starte dagen langsomt.
Og aftenen blev (selvfølgelig) sluttet af med Forbrydelsen..

Rigtig god, ny uge til Jer alle :o)

3 kommentarer:

  1. Uhmmm, de ser så lækre ud, dine morgenboller.
    Og hvor er jeres lerophæng blevet flotte - kan godt lide mønsteret fra den fine mellemlægsserviet :) Vi brugte også Fimo, og prægede vores med gran fra haven, syntes også det blev ret fint.
    Ha en god uge :)

    SvarSlet
  2. Ha ha ha, det må have været lidt som at spille Tetris at pakke den bil :-)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud og mmm nogle lækre boller!
    Glæder mig til at følge din blog!
    Kh. Louise
    (Du er meget velkommen til at læse med hos mig også:0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...