lørdag den 9. august 2014

Bits & Pieces

Hverdagsglimt med sol og glimmer på, på denne regnvåde lørdag..

Endnu en uge går på hæld. Den har budt på lidt af hvert og der har været fart over feltet.
Jeg har dog tiltusket mig lidt afslapningsalenetid halvvejs.. Jeg havde aftenen for mig selv, drengene sov og A spillede fodboldkamp, så der kom lidt mere patchwork gennem fingrene. Og det glider altid lettere med Netflix og lidt godt on the side.. Jeg troede egentlig (helt ærligt) jeg var blevet for gammel til en serie som Gossip Girl, men nej. Jeg må indrømme at jeg er rimelig godt underholdt. En god serie at slå hjernen fra til - et univers så langt fra mit eget :)

Vores pæretræ begynder for alvor at levere. Pærerne er sprøde, saftige og smagfulde, lige som vi kan lide dem!
Der har været sommersalater på menuen, synes egentlig det har været temmelig varmt på trods af regn og skyer indimellem.
De fine små salatdressinger, jeg købte med hjem fra Samsø, bliver flittigt brugt :)

I dag skal vi fejre min kære mors fødselsdag. Lagkagebundene og rabarber/jordbærmarmeladen står til afkøling og om lidt skal drengene og jeg plaske rundt i jordbær og flødeskum

Ønsker jer alle en rigtig skøn weekend

3 kommentarer:

  1. Jeg er så misundelig på jeres pærer :0)

    SvarSlet
  2. Rigtig god weekend og tak for gode indlæg 😀

    SvarSlet
  3. Herhjemme griner min bedre halvdel af min smager serier, men hey! De er dælme underholdende de kære Gossip Girls & så er halvdelen af fornøjelsen jo at kigge på alle de smukke outfits :-P

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...