onsdag den 29. august 2012

Hjææælp..!

De sidste par uger har jeg haft store problemer med Blogger...
Jeg håber der er en af Jer derude der kan hjælpe mig!

Når jeg vil uploade billeder får jeg oftest en fejl som denne:

Indimellem lykkes det mig at få uploaded billeder til et indlæg, men så har jeg også været inde og ude at kladden mange gange. Klikket lidt hist og her, været lidt inde og ude af mine billedmapper osv.

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor denne fejl bliver ved at komme, men det er drøn træls for jeg har mistet lysten til at blogge, når det skal tage mig 1 time at uploade 5 billeder, og billederne er alligevel en stor del af min blog...

Krydser fingre for at der er en af Jer derude der ved hvad det er jeg lige pludselig er begyndt at gøre forkert? :o)

Rigtig god aften

10 kommentarer:

  1. Åh jeg har desværre (eller heldigvis:/) ingen erfaringer jeg kan dele - hvor er det surt, håber der er nogen der kan hjælpe dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina - ja heldigvis har du ikke de problemer, det er temmelig frustrerende!

      Slet
  2. Prøv evt bloggerhjælpesiden, det kan være at du finde andre med samme problem og evt løsning...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for dit svar Christina! Jeg har prøvet at kigge rundt derinde men ikke fundet en løsning endnu. Jeg må lede videre..

      Slet
  3. Manden siger det kan være at du skal bruge en anden Browser...
    - Men han tror mest at det er Blogger der er noget galt med!
    Prøv først at logge af blogger - hvis du ikke plejer at gøre det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for svar, rigtig sødt af dig at spørge videre!
      Jeg er aldrig fast logget ind så det er nok desværre ikke det.. Måske jeg skal prøve en anden browser..

      Slet
  4. Kan du have fyldt din billedkvote? Jeg har været nødt til at købe ekstra lagerplads :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for svar Bodil!
      Jeg har været nødt til at købe extra lagerplads for noget tid siden, så jeg kan næsten ikke tro det kan være det. Men godt bud! Der er vist bare nogle ting der indimellem skal drille i Blogger.. :(

      Slet
  5. Skriv lige hvis du finder ud af det. Min blog er begyndt at drille på samme måde nu :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv Henny! Skal nok skrive hvis jeg knækker koden!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...