søndag den 12. august 2012

Favoritret..


Når William skal bestemme aftenens menu, falder valget temmelig sikkert altid på burger eller pizza..
Den hjemmelavede af slagsen vel at mærke.. For så kan vi selv bestemme lige hvad vi har lyst til at putte i den..
Som regel ender vi dog med den klassiske af slagsen med bøf, ost, tomat, salat og agurk..

Da jeg begyndte at fundere en smule over hvad min favorit-drømme-burger egentlig skulle bestå af blev det svært.. Og jeg er stadig ikke nået helt til enighed med mig selv..
For jeg er ikke kræsen og jeg synes at det meste er lækkert :o)

Måske en mexikansk med bøf, salsa, tzatziki, jalapenos osv. eller en med parmaskinke, rucola og pesto..? Eller hvad med en grov én med laks eller en "dansk" med ribbensteg og rødkål eller eller eller..

Da jeg spurgte Anders hvad hans drømmeburger bestod af, faldt svaret prompte: bacon, bacon bacon.. Men det bliver nok lidt for trivielt for mig.. ;o)

McDonalds har kickstartet en konkurrence hvor alle kan deltage med et forslag på deres favorit burger.
Klik her og send dit eget forslag afsted..
Det kunne da være ret sjovt hvis det endte med at man kunne bestille "sin egen" burger til efteråret når man af en eller anden årsag (af lyst eller (tids)nød) står og kigger på menukortet på en McD, ik? :o)

Skynd dig ind at tilmelde din favorit-drømme-burger og giv mig gerne et hint, så jeg kan komme ind og stemme på den :o)
Du må selvfølgelig også meget gerne stemme på mit bud her

Hvad er favoritspisen hjemme hos dig?



Dette indlæg er sponsoreret men ord og billeder er helt mine egne!

3 kommentarer:

  1. uhmmm... den ser lækker ud:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Den ser virkelig god ud! Jeg elsker burger med hjemmelavet med en stor hjemmelavet nugget, salat,agurk, rødpeber

    SvarSlet
    Svar
    1. , bacon, rødløg og burgerdressing :-) knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...