søndag den 23. oktober 2011

Kunst med mere..

Sikke hurtigt en weekend forsvinder.. Dejligt at sidde nu og tænke tilbage på alle de ting vi har hygget os med..

I går eftermiddags malede William og jeg nogle sten vi havde fundet på en gåtur for nogle uger siden.
Han synes det var ret så sjovt og konstaterede også undervejs "Mor, jeg ææælsker at male"
Og så var det en god anledning til at snakke om de forskellige farver og i går var rød Williams yndlings..
Koncentration
Nu står kunstværkerne fint udenfor døren ved siden af græskarhovedet og "pynter" som William udtrykte det..

I går kom mine forældre hjem fra en uges ferie på Malta og min far havde for nogle uger siden nævnt, at det ikke ville gøre noget at komme hjem til en gulerodskage, så sådan en fik William og jeg også bagt..
(Opskrift kommer på bloggen snarest - da mange har spurgt efter den)

Vi tog om til mine forældre til aftensmad og de havde (selvfølgelig :o)) gaver med hjem til de to drenge
En kasse med farverigt papir på og så er lykken gjort..

2 Dinosauere til William og en bil af en slags på larvefødder - kæmpe hit! Han har leget med det uafbrudt siden i går da han fik det
Sigurd fik en Playmobil rumraket som William også tog med i legen med det samme ;o)

I dag mens William legede hos mormor og morfar og Sigurd sov eftermiddagslur hyggede Anders og jeg med lidt usundt og aftenens afsnit af Borgen på computeren (Det er godt nok for sjældent vi har sådan en stund sammen, men vi nød det den time det varede :o))
Senere var vi ude at nyde eftermiddagssolen (og brænde lidt krudt kalorier af)
Kærlighed..

3 kommentarer:

  1. Det er da vist en mormor og morfar, der ved hvad drenge ka' li' ;o). Kender godt det med at glemme voksentiden, men hvor er det hyggeligt når muligheden er der.

    SvarSlet
  2. ÅH hvor lyder det bare som en skøn weekend! Det er balsam at høre sådan noget!

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte billeder, lyder som en skønne weekend... og den der gulerodskage, den gad jeg så godt lige sætte tænderne i :-) :-)

    MUMS

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...