onsdag den 19. oktober 2011

En smule af min dårlige samvittighed afhjulpet..

William har i et godt stykke tid haft snakket om, at han gerne ville lave et græskar ansigt.. med tænder (meget vigtigt)..

I lørdags fik jeg købt et græskar i håbet om at vi kunne finde tid til at skære det ud i løbet af weekenden..

Da han så det var hans første kommentar "Nej mor, det er ikke sådan et jeg har ment, jeg har ment et STORT et" :o)

Nå men vi nåede så aldrig at skære det ud i weekenden, og de sidste 3 dage når han er kommet hjem fra børnehaven har han nævnt det som det første, og det har jo ikke ligefrem hjulpet på min dårlige samvittighed...

Så i dag skulle det være.. Han synes det var vildt sjovt at tage "indmaden" ud og da vi gik udenfor for at tænde lysene, hoppede han op og ned og grinede af glæde :o)


Det er de små ting der gør den store forskel...
(Og de ting man kan synes er - lidt - små, kan faktisk vise sig at være kæmpe store)

6 kommentarer:

  1. Ja, det er ikke altid så meget der skal til - dejligt ;o)

    Mads snakker også om at vi skal lave et igen i år. I dag havde de lavet et i børnehaven, nu må vi også igang herhjemme.
    Desværre er Jacob syg (1 års vaccinen, tror jeg). Han vil være på armen ellers græder han, så håber han snart er på toppen igen, ellers må vi vente til weekenden...

    SvarSlet
  2. Det er nemlig præcis de små ting der tæller og begejstre dem. Der skal ikke så meget hurlumhej til før smilene er på deres ansigter :o))

    SvarSlet
  3. ih det er så hyggeligt! Jeg har også lige lavet 2 med min datter igår :D

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud! Og det bedste af det hele: Williams reaktion.

    Håber på at kunne gøre jer kunsten efter én af dagene..

    SvarSlet
  5. Pia - Hvor synd for Jacob. Håber han snart er ovenpå igen. Det er så surt at der er eftervirkninger af de vaccinationer, men de skal jo til..

    FamilienG - der skal nemlig ikke så meget til før de små er stillet tilfreds (og mere end det) - det kunne vi måske lære lidt af engang imellem - deres begejstring smitter heldigvis ret så meget :o)

    Mette Kathrine - ja det er bare ren hygge :o) Og det er jo egentlig begyndt at høre årstiden til med de græskarhoveder

    Frk. Struds - Ja det er skønt med sådan en reaktion og begejstring :o)

    SvarSlet
  6. Så fint i fik lavet ham! Vi har lavet en tandløs;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...