tirsdag den 30. august 2011

Hagesmæk og krimilæsning

I går fik jeg startet på min første hjemmesyede hagesmæk. Den er nu gjort færdig...
Jeg er egentlig rimelig godt tilfreds med resultatet. Der er et par skønhedsfejl, men de kan jo (forhåbentlig) rettes på de næste...

Der er velcrolukning i nakken og frotte med "gummi"bagside bagpå..

I går var også dagen hvor jeg fik afsluttet en bog...
Da jeg gik i gang med den for et par uger siden i sommerhuset, tænkte jeg, at det nok var et lidt for ambitiøst projekt at regne med, at jeg ville få den læst færdig indenfor de nærmeste år - men i går vendte jeg sørme den sidste side...!
Ikke den skarpeste krimi jeg har læst, men egentlig rimelig god og der er da også et par overraskelser undervejs :o)
Har du læst den?

Glæder mig til den dag jeg igen kan fordybe mig i en bog uden så mange afbrydelser :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...