lørdag den 5. april 2014

Små glimt fra ugen der gik

På sådan en kedelig regnvejrslørdag må det være på sin plads at se lidt tilbage på ugens små glimt :o)
Vi har været heldige at have rester fra weekendens fest som vi kunne tage frem de første par aftener efter, hvor madlavningsoverskuddet ikke var så kæmpestort.

Aprilsnarret blev ingen af os herhjemme, det er nu en lidt skør dag hvor man er temmelig mistroisk overfor alt man hører. Blev du mon narret?

William har fået en god start i den nye institution, og det er jo skønt. Det er vist kun mig der har det svært med det, jeg savner det gamle sted, hvor der var meget færre børn og hvor "de voksne" kendte ham.

Jeg nyder alle de smukke blomster der stadig står så fint efter sidste weekends strabadser. Dejligt med minder af forskellig slags rundt omkring.

Min mor havde hæklet små butterflys til drengene til i lørdags, de så så kære ud med dem på, men jeg nåede desværre ikke at tage et billede af dem in action. Det må blive næste gang..

I torsdags var mit hoved en sprængfarlig bombe og trætheden overvældende, så jeg trak junk-kortet. Og det blev ikke ikke engang modtaget med tårer og ærgrelse over at gå glip af mors hjemmelavede lækkerier..! Tænk engang.. ;o)

Rigtig glædelig lørdag og god weekend til dig! Hvad mon du skal bruge dagene på?

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder som altid! Jeg har mig-tid og skal klippes og forberede mi mentalt på vores forestående ferie til Danmark. Første flyrejse med en baby. Dét er jeg altså lidt nervøs for!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Pernille. Kan godt forstå du er lidt spændt/nervøs for det, men dejligt med lidt mor-tid :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...