lørdag den 19. april 2014

Når ungerne er ude..

.. daser forældrene på sofaen
De første 3 dage af ugen var det kun drengene der havde påskeferie, så de kom med farmor og farfar i sommerhus et par dage.

Det betød så, at Anders og jeg havde et par aftener for os selv og det er sådan en situation der må og skal udnyttes på det groveste.

Jeg så mit snit til at slippe uf af køkkenet et par dage og kaste mig på sofaen mere eller mindre lige efter arbejde. På vej hjem fra arbejde kørte jeg forbi den lokale delikatessebutik og købte lidt forskelligt der ikke krævede den store forberedelse..

Den tid jeg sparede i køkkenet mandag kunne jeg bruge på at bage kage til mine kollegaer ;o)

Alt hvad vi skulle bruge (altså spise og drikke) hele aftenen blev sat frem på sofabordet, så vi ikke behøvede at rejse os igen.
Og så brød vi ellers alle regler - på én gang; spiste i sofaen imens vi så fjernsyn; Suits på Netflix

Rart, tiltrængt og hyggeligt
- og dagen efter sov jeg helt til kl. 6.40 og mødte kun lidt senere på arbejde end jeg ellers plejer..

Hurra for (drengenes) påskeferie

8 kommentarer:

  1. mmm - hvad slags kage (?) er det som er i bunden? Det ser da bare guf ud!

    (Og vi holder omtrent samme slags aftener når lillepigen er sendt "væk" til besteforeldre!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt med sådan nogle aftener indimellem
      Kagen er en "den du ved nok" kage. Opskriften kommer snart op bloggen

      Slet
  2. ELSKER Suits!
    Tak for inspirationen til maden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en virkelig god serie!
      Tak for din kommentar :o)

      Slet
  3. Det lyder super dejligt og fuldt fortjent. I øvrigt en super lækker menu, du lige fik tryllet frem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marlene. Ja det var en hyggelig og tiltrængt stund :o)

      Slet
  4. Hej Pernille, ville sådan ønske, at du blev kontaktet af et forlag, som ville have dig til at lave en kogebog til børnefamilier, for hold nu op hvor er det altid lækkert og inspirerende, det du laver!!
    Kram Anja

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow Anja, tusind tak for din besked, den gjorde hele min dag så fantastisk :o)
      Det ønske har jeg egentlig også ;o)
      Måske det går i opfyldelse en dag
      Kram tilbage til dig

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...