torsdag den 10. april 2014

Nominér dine yndlings..

Kender du universet Børn i byen? Masser af ideer og inspiration til børnefamilier, anmeldelser af spisesteder, tips og ideer til ting man kan lave med børn (i byen), anbefalinger af de bedste børnebutikker og meget andet.  

Børn i byen opfordrer igen i år til at nominere vores yndlings; blandt andet bedste danske børnetøjsmærke, bedste børneskoforretning (Aarhus og København) bedste forlystelsespark, bedste børneskomærke og som noget nyt i år også bedste (børnefamilie)blog. Der er i alt 15 kategorier der kan nomineres i.

Jeg synes det er ret cool at der i år er tilføjet en kategori der hedder bedste blog (med relevans for børnefamilier), for på den måde får vi alle sammen mulighed for at sende et ekstra skulderklap videre til vores yndlingsbloggere (i ”familiekategorien” forstås)

Ud over mig selv findes der jo et utal af bloggere derude. En del af os lægger masser af timer i bloggen hver eneste uge og jeg synes der er mange der fortjener en nominering og et (ekstra) skulderklap.

Ikke at der skal gå prisfest i bloggeriet, jeg kommer aldrig til at blogge anderledes for at stile mod at vinde en pris, jeg ser det nu mere som en (ekstra) cadeau til de bloggere der bruger rigtig meget tid og energi på at blogge og som gør det rigtig godt - efter din mening. 

I første omgang kan alle nominere hvem som helst og også flere i samme kategori. 
D. 6. maj lukker nomineringen og derefter bliver stemmerne talt op. Dem med flest nomineringer kommer til afstemning på Børn i byen og herefter bliver vinderne i de forskellige kategorier fundet.

Hvis du har lyst kan du nominere dine favoritter lige her og samtidig deltage i konkurrencen om masser af lækre præmier

Og altså, sådan helt ydmygt og glem-lige-janteloven-et-øjeblik-agtigt, så har jeg da en drøm om at der er nogen der vil nominere mig, det kunne være for vildt, selvom jeg blot er en lille fisk i det store hav :o)

Mon du vil tippe her i kommentarfeltet om hvem du kunne finde på at nominere eller måske allerede har nomineret – ikke bare af blogs/bloggere men også inden for de andre kategorier? 
Jeg synes altid det er rart med inspiration og måske det endda kunne være en øjenåbner om nogen/noget jeg ikke engang kender (endnu)?

2 kommentarer:

  1. Vil gerne nominere dig - og en del andre, synes der er kommet mange gode blogs om børn.
    Skal bare liiiige have tid til at udfylde skemaet;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...