søndag den 20. april 2014

Påskeferie so far

Påskeferien blev skudt i gang i Anders' forældres sommerhus. Påskefrokost med de to lækre drenge og gåtur ved vandet.
Fredag startede op med en forventning om ingen planer hele dagen, men pludselig var der en der sagde Legoland, og derfra gik der ikke længe før vi sad i bilen på vej derned.

Ellers er ferien gået med dødbold, madder og rabarbersaft i solen, kaffe og aviser mens drengene rockede til MGP i sofaen, påskelam, jordbærkage og cykel/løbetur ved søen.

I morges blev jeg vækket af solens stråler, drengene sov hos mormor og morfar, Anders var drønet af sted på vagt igen igen kl. 6, så jeg nød at vågne langsomt og spise min morgenmad i fred og ro, virkelig skønt.

Nu står den snart på påskefrokost igen og så skal solen vist bare nydes resten af dagen i selskab med mine to basser.

Hurra for påskeferie :o)

Nyder du også ferien? Eller er du en af de "heldige" der må arbejde mens alle andre har fri, ligesom min mand?

4 kommentarer:

  1. Er en af de "heldige", der har trukket en omgang feber, snotnæse og hosten, men så er det jo hyggeligt at kunne tage på påskeferie i blogland og nyde alle de hyggelige indlæg, som fx dine.

    Ser ud til, at I rigtigt nyder det skønne vejr og så kan jeg ikke lade være med at smile af bådene, som jeg godt nok har sejlet i mange gange... altså som lille, ik! Elsker Legoland, så forstår helt klart den spontane tur! :-)

    Go' ferie og påskelige helligdage :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for besøget Helle. Håber du er blevet godt frisk igen.
      Ja det er skønt med minder fra sejlbådene i Legoland, dem har jeg også mange af

      Slet
  2. Her har vi haft fordel af at have ferie alle sammen (har førhen arbejdet alle mulige helligdage :-o, så nyder at have fri i påsken) OG selvom en tur til sydens sol var godt, endte altså også ret godt i haven herhjemme :-) http://hvorsvaerterdetlige.dk/ude-er-godt-men-hjemme-er-bedst/
    MVH Rikke også mor og meget mere og indehaver af nogle dejlige drenge :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...