tirsdag den 15. april 2014

Påskeshopping

1. Jakke / 2. T-shirt / 3. Solbrille / 4. Areaware Alfabet klodser / 5. Mini Rodini Elefant sweat / 6. Stribede shorts / 7. Angulus mili sandal / 8. Stråhat / 9. Polo t-shirt / 10. Badeshorts

Måske man skulle fejre påsken med lidt netshopping – bare lidt? Enhver undskyldning for at shoppe er velkommen ik? 

Til juli skal vi til bryllup og jeg ville elske at iføre mig den smukke pailletkjole fra Ganni. Er den ikke bare fin? Jeg har vist et eller andet for ting der glimter.. Eneste minus er at jeg er bleg som et spøgelse og den kræver måske nok at man har lidt farve..?

Striber får jeg vist heller aldrig nok af og der måtte gerne bo endnu flere i min garderobe..

Drengene skal have nye sandaler og de skal snart bestilles for det går hurtigt i disse tider
Jeg kunne også godt være fristet til at putte lidt sommertøj i kurven til dem, de seje solbriller, en solstråhat og de fine alfabet klodser, til soon-to-be skolebarnet

Faktisk har jeg allerede netshoppen en af tingene fra collagerne – mon du tør give et bud på hvilken? ;o)


Jeg mangler stadig en fin forårsjakke, men jeg kan simpelthen ikke finde én jeg synes om, så hvis du har en god idé til en må du meget gerne give lyd :o)

Har du mon nogle lækre ting i shopping-kikkerten?

2 kommentarer:

  1. Alt for mange lækre ting! Både på dine collager og i kikkerten. I fredags købte jeg den fineste blå kjole fra COS, og i dag klikkede jeg to par sko hjem. Og forleden blev samlingen tilføjet et par leo-Angulus'ser. Nu skal jeg vist til at holde lidt igen :)

    Ha' en dejlig påske.

    Kh. Marina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marina. Lyder dælme også som om du har gjort nogle gode køb :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...