fredag den 7. september 2012

Hurra og tillykke.. Vinderne af kogebogen

Først vil jeg sige TUSIND TAK til alle Jer der har haft lyst til at deltage!
Og selvfølgelig tak til McD fordi de havde lyst til at sponsorere et par kogebøger :o)

Vinderne er fundet med hjælp fra Random.org, så det er sket på helt tilfældig og fair vis.
I alt blev der skrevet 55 kommentarer, men da der er en der har skrevet samme kommentar to gange skal der selvfølgelig kun trækkes lod blandt de 54..

Tælle, tælle, tælle... Dam da da dam..
Vinderne er Lene (lenearonsson(a)yahoo.dk) og Anja (Anjaiver(a)gmail.com) - begge vindere uden blog

Jeg sender Jer en mail og sørger for at I får tilsendt en fin bog så hurtigt som muligt :o)

Rigtig god weekend til Jer alle

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke til vinderne!

    Kig forbi min giveaway hvor der kan vindes 1 af 5 gavekort til stof/garn

    SvarSlet
  2. Skønt:-) Jeg vinder ellers aldrig noget;-)
    Jeg glæder mig til ny inspiration:-)
    Knus Lene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...