torsdag den 27. september 2012

En dag i vores midlertidige hjem..

Lidt stemningsbilleder fra vores nye, midlertidige hjem.. 

I går stod Sigurd op kl. 5 (!!!) så vi havde god tid til at hygge med farver og malebog - det var en træt men glad mor der tog på arbejde.. Det var nu alligevel lidt hyggeligt at sidde i lampens skær og farvelægge, spise havregryn i massevis og drikke morgenkaffe uden stress 

Aftensmaden stod på hjemmelavede fiskedunser. Det er nu ikke at kimse af, jeg tror William spiste 5! 

I aften håber Anders og jeg at blive færdige med nedpakning og rengøring, så vi kan aflevere nøglen på lørdag og slutte kapitlet. 
Det stresser mig at have så mange løse ender, det bliver rart når vi kan se fremad og ikke tænke på flyttekasser længere (ihvertfald for en stund)

Det hele er gået så stærkt, tror først det går rigtigt op for mig at huset er solgt og at vi er på vej videre, når vi har afleveret nøglerne. For det ér da lidt vemodigt at forlade det sted hvor vi havde begge drenge med hjem da de var bitte små og helt nye verdensborgere. Og hvor vores liv sammen ændrede sig fra kærester til forældre og senere til ægtefolk :o) 
Men vi vil jo også gerne videre og minderne har vi heldigvis for evigt.. 
Måske William alligevel er ved at være så gammel at han vil kunne huske nogle ting fra huset..?


2 kommentarer:

  1. Naturligvis er det en smule vemodigt at sige farvel til sit hjem, men det er dælme også spændende at starte noget nyt :)

    De stille morgener er de bedste. P.t. står jeg op 5.15 og har så ½ time for mig selv inden Emil som regel vågner. Er faktisk begyndt at lave lidt styrke træning efter badet (woop woop) kan skisme godt trænge til at blive strammet lidt op her inden jul *ha ha ha* Hvor længe mon min nye dille holder???
    kh

    SvarSlet
  2. Åh ja Lena jeg kan så godt sætte mig ind i det.
    Vi tæller her ned til mandag, hvor ci får nøglen til lejlighed i Lystrup og så er det bare Adios Skejby;-)
    God fornøjelse med flytningen!?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...