fredag den 11. juli 2014

Glimt med sommerstrejf

Tiden drøner af sted, der er nok at se til.
Lidt udsalgsshopping har der dog været tid til og i weekenden var vi til bryllup og fejre kærligheden <3
(Hvis du er nysgerrig, er der et billede af mig i hel kjolefigur på instagram @mormedmegetmere)

Drengene har ferie, vi voksne knokler (desværre) i varmen, både på arbejde og når vi kommer hjem..

1. salen er ved at komme i nye klæder, så vi RODER, rydder op, smider ud, slæber gulvbrædder, saver, hamrer og støvsuger. Men det bliver GODT!
Og drengene hjælper gerne til (og finder nyt yndlingslegetøj hvert 2. sekund, så altså hvor meget de reelt hjælper til, kan vist diskuteres ;o))

Og heldigvis er der bedsteforældre der træder til når det der rigtige arbejde kalder. Hurra for det!

Kollegaerne er blevet forkælet med lækker bærkage med hindbær, brombær og stikkelsbær. Den var hurtigt væk..

Højbedet bugner af ærter, der snart sprækker, så de er blevet nydt i en solstråle. Og så måtte der også koldskål på menuen én af aftenerne, det har simpelthen været for varmt til andet

Nu står der heldigvis snart weekend på kalenderen, den byder på weekendvagt for A og en hel del oprydning for mit vedkommende, så vi kan begynde at vælte vægge i næste uge :o)

Rigtig god fredag, weekend og/eller ferie til jer alle!

4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, jeg tror I er en familie med rigtig megen energi,som I forstår at få omsat. Herligt... :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak Heidi, det gjorde mig sørme glad at høre at du ser det i indlæggene :)

      Slet
  2. Spændende med opbygning på første salen...havde jeg slet ikke fået med (ej heller via IG).

    // Rikke //
    Mit element

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig spændende. Men det kræver tålmodighed og det er jeg ikke så god til når det kommer til sådan noget. Men jeg forsøger at nyde processen også :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...