mandag den 21. januar 2013

Så har jeg også prøvet det..

Ja altså, at bage et grydebrød...
For ikke så længe siden var vi heldige at få en Le Creuset gryde i indflyttergave, og jeg havde ønsket mig den aller mest fordi jeg gerne ville forsøge mig med "verdens bedste brød". I går kunne jeg så servere et grydebrød for første gang. Og lækkert, det var det :o)

Til aftensmaden var det fremme igen, denne gang med hjemmelavet tomatsauce og revet ost på. Også en succes :o)

Sigurd og jeg har brugt en hel del tid i (lege)køkkenet. Der bliver pisket, hældt op, drukket, spist, serveret, ryddet op og rodet. Han udvikler sig med lynets hast, jeg kan næsten ikke følge med! Alle ord vi siger, gentager han. Det er nok ikke alle der helt forstår alt hvad han siger, men det gør vi :o) - næsten..

Fødselsdagsinvitationerne til den nærtforestående 2 års fødselsdag er endelig blevet helt færdige og sendt omkring. Nu skal jeg videre i forberedelserne, elsker det :o)

Håber også du har haft en god weekend?
Rigtig god, ny uge

10 kommentarer:

  1. Det er nemlig bare lækkert. Jeg bager dem i alle mulige afskygninger og det er altid et hit.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg må også i gang med at eksperimentere :o)

      Slet
  2. Mums, det ser godt ud. Herhjemme er vi også fan af grydebrødet (: God uge til dig også!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)
      Ja jeg er også glad for at jeg endelig kan være med på den idé

      Slet
  3. Lyder lækkert med grydebrød! Og sikke nogle fine invitationer, I har lavet:0) Ha en dejlig dag.
    Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Louise. Invitationerne blev også vel modtaget :o)

      Slet
  4. Uhm grydebrød.. det lyder lækkert og spændende!
    Super fine invitationer - og sikke en god idé :)
    Vi skal vidst snart have frugtsalat herhjemme.. blev helt lækkersulten af at se dit billede! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhm ja frugtsalat er altså bare godt. Og ikke helt så syndigt som så meget andet dessert kan være :o)

      Slet
  5. Ååhr manner, nu fik jeg lige lyst til frugtsalat.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. :o) Det er også virkelig godt og en favorit herhjemme

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...