søndag den 3. juni 2012

Fuld fart over feltet..


Endnu en weekend med fuld fart over feltet..
På trods af det har vi dog taget os tid til at være sammen og nyde hinanden som familie

# 1 & 2: Dejlig start på morgenen med hjemmebag og nylavet  jordbær/rabarber marmelade MUMS

# 3: Det seneste loppefund. Dem er der ikke mange af for tiden, men jeg kunne dog ikke gå forbi denne fine IRA dåse. Mon ikke den kan pynte på kreaværelset..

# 4: Hjemmelavet kyllingeburger med tzatziki og salsa

# 5: Hvorfor ikke bruge eftervarmen fra grillen på et par fiduser?

# 6: Der er under en måned til William bliver 4, så invitationerne er endelig blevet lavet og på vej med posten.. W ønskede at det skulle være en monster fest, så nu kredser mine tanker om det :o)

# 7: Hjemmelavet pizza - A's kommentar denne gang var "Mums de er så gode dine pizzaer, det var derfor jeg blev gift med dig.." Hmm ja det er da dejligt at vide... altid noget han er ærlig :o)

# 8: Jeg har været super heldig at vinde et skønt sæt sengetøj her

# 9: Alting blomstrer og jeg elsker det :o)

Håber også du har haft en skøn weekend?

3 kommentarer:

  1. Sikke skønne billeder... I har da virkelig fået noget fra hånden i weekenden. Det er altid dejligt... Jeg var heldig med lopperne i dag, men det kan du først de i morgen på min blog;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Vi har også fået kylligeburgere i denne weekend...vores var med sennep, basilikum, chili og citron. Jeg er ret vild med alle variationsmulighederne det ferske kyllingefars giver :)
    Stort tillykke med sengesættet, det måtte også gerne være landet på min søns seng :)

    SvarSlet
  3. Ja en rigtig dejlig weekend (hænger dog stadig med røven i vandskorpen) men nåede da at sy 6 iPhone sleeves og gøre badeværelset rent :)
    DET ER STORT! *griner*
    Lækre billeder fra din weekend søde, hjemmelavet pizza mums, måske du sku dele opskriften??
    kh Libbie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...