tirsdag den 17. januar 2012

Opbevaring

Da vores "maskinpark" blev udvidet til jul med en Wii var vi nødt til at omrokere i skabene under fjernsynet for der er i forvejen fyldt godt op med cd'er, dvd'er, spil og andre maskiner..

Men vi er vokset ud af skabet..
Så jeg var et smut i Trævarefabrikernes udsalg og købe en cd holder som jeg i stedet har valgt at bruge liggende med små hjul under..  Der er jo ikke så meget plads at gøre godt med under skabene..

Nu er det ihvertfald nemt at komme til spillene osv. og jeg synes egentlig det er blevet okay, nu hvor det skal være :o)

Lur mig om ikke den får tapet på en dag, hvor tiden er til det... :o) (Når jeg får bestemt mig for hvilken et det skal være :o))

3 kommentarer:

  1. Det var da mega smart, den idé bliver jeg vist nødt til at hugge :O)

    SvarSlet
  2. Værsgo - du er meget velkommen til at hugge den Lisbeth :o)
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  3. Total god idé Pernille, man har dælme meget at alt sådan skrammel!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...