mandag den 2. januar 2012

Når nu man har fri..

.. er der jo masser af ting der skal gøres...
Udover at kysse, nusse, putte og bære rundt på en syg Sigge mus har jeg fået gjort rent, vasket tøj og handlet ind...

I formiddags fik jeg også bagt en ny omgang knækbrød så der er lidt til William om eftermiddagen når han kommer sulten hjem fra børnehaven...

Og jeg fik også afprøvet en opskrift på italienske biscotti småkager. Mums de smager godt (hvis jeg selv skal sige det :o))
Selvom man egentlig ikke kan smage det, så er de fra en "lev sundere" opskriftbog og halvdelen af melet er grahamsmel/fuldkornshvedemel - så må man gerne tage en extra ikk? :o)
I nytårsgave af min mor fik jeg endnu en skøn uldstrik-kreation fra hendes hånd..
Denne gang en dejlig lille sag med en hætte på, der nok skal vise sig at blive anvendelig når jeg f.eks. skal gå fra én bygning til en anden på arbejde og vinden suser eller regner siler...


Skønt med skønt på at have en mor der gider at strikke lidt til mig og drengene (i stedet for til sig selv...) :o)

Nu sover mine 2 søde drenge... Den 3. er taget til fodbold. Sigurd har haft tæt ved 40 hele dagen så natten kommer nok ikke til at foregå i sovende tilstand, men jeg vil sætte mig i sofaen og nyde at han sover lige nu..

God aften til Jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...