tirsdag den 10. januar 2012

Debut..

For 1. gang har jeg prøvet at sy bukser. Jeg har lavet dem ud fra en skabelon fra Stof og Stil.
De blev fabrikeret i brun babyfløjl med gule syninger..

Da det er blevet til Williams gymnastikbukser har jeg trykt "William" ned af det ene lår - så er det lidt nemmere for instruktørerne at huske hvad han hedder ;o)

De er et hit, og er så tilpas luftige at de virkelig opfordrer til bevægelse - derfor kunne jeg ikke få taget et bedre billede af dem end dette, for modellen kunne slet ikke stå stille :o)

God aften derude

6 kommentarer:

  1. Ja, flot debut - de er da rigtig flotte. Jeg har lige syet et par fra Ottobre, men Birk kan ikke passe dem - de er absolut uegnede til ble! Plejer at bruge mønster fra Meedom. Hvordan har du trykt navn?
    Kh Pernille

    SvarSlet
  2. Tak Pia - Men i forhold til det du kan, er jeg kun lige begyndt :o)

    Pernille - Mange tak :o)
    Jeg har lavet en skabelon i karton hvor jeg har skrevet William og skåret det ud og derefter duppet tekstil maling ovenpå og strøget det så det "bliver hængende" :o)

    SvarSlet
  3. Det lyder smart! Er det en Panduro-ting, eller? Og holder det i (varm) vask?

    SvarSlet
  4. Ja jeg mener at huske at jeg har købt malingen i Panduro.

    Det holder fint ved 30-40 grader ihvertfald.
    Ved ikke med 60 (jeg har ikke flasken her, så jeg kan desværre ikke se på den hvor meget den holder til)
    Men det burde være ret slidstærkt, man skal stryge på det i 5 min for at fiksere det.
    Jeg har gjort det på adskillige ting og de holder fint i vask :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...