fredag den 23. december 2011

Juletraditionsminder..

Da jeg var barn fik jeg pakkekalender på en nissemand som min tante (min morbrors kone) har syet til mig da jeg var et par år gammel..

Jeg har været så heldig at få den af min mor og den hænger nu og spreder juletraditionsminder her hos os, og den betyder rigtig meget for mig..
Som man måske kan se, er den fra en svunden tid hvor man ikke var så bange for brun, hessian på væggene osv :o)

Da William, for første gang, i år skulle have kalenderpakker fik han dem sådan her, og måske dét kan blive en tradition der kan følge ham og sprede gode juletraditionsminder hos ham engang..

1 kommentar:

  1. Hvor er den sød. Jeg har også den min mor broderede oppe at hænge hvert år, den skal altså bare frem før det bliver rigtig jul ;o).

    Rigtig glædelig jul til dig og dine tre drenge. Glæder mig til vi ses igen i det nye år.

    Kh. Pia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...