søndag den 30. marts 2014

Små glimt

I dag får I glimt fra ugen der gik.
En travl én af slagsen med gang i alverdens projekter, festforberedelser, eftermiddagshygge, kemofejring med grove snegle, papirnusseri, servietfoldning, tært' og fest sneak peeks

Lørdag morgen blev skudt i gang med fejring af Anders' fødselsdag som jeg havde fået lov at låne, men selvfølgelig skulle han også fejres..
Og i bedste Hr. og Fru. Danmark stil blev flaget hejst til en fantastisk (fødsels)dag

I dag har vi nydt solen i haven, efter oprydningen var klaret og tågen lettet, og jeg har også været så forkælet at jeg har fået en time på øjet i ægte morfar stil

Håber du har nydt weekenden og det smukke vejr

I morgen får I fest for alle pengene.. ;o)
Rigtig god aften

9 kommentarer:

  1. Det ligner en smuk og farverig uge - skønt.
    /tina

    SvarSlet
  2. Skønne billeder, som oser af hygge og festforberedelser. Glæder mig rigtig meget til at se flere billeder fra din fest

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn uge i har haft :0)

    SvarSlet
  4. Jeg er (afsløret..) så ganske ny en følger, så på forhånd undskyld hvis du har svaret på det tusind gange før - men hvor er de fine krus med bogstaver på fra? :) De bedste hilsner fra Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar Mette og velkommen til! Krusene er fra design letters

      Slet
    2. Mange tak! :) Jeg følger fornøjet med på din blog (det var faktisk en anbefaling på den der fik mig herind til at starte med) - hvor ville jeg dog ønske, at jeg havde bare en snas af din kreativitet i mig! Tak for svar og ha' en rigtig dejlig solskinsdag :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...