fredag den 28. marts 2014

And we have a winner..

Inden jeg går fuldstændig i partymode må jeg hellere få trukket og offentliggjort en vinder af 2 ultra lækre viskestykker fra Modern Mood

Tusind tak til alle jer der ville lege med!
Vinderen er Frk. Hansen, der by the way laver de fineste ting, hendes blog er absolut et besøg værd
Send mig en mail med din adresse, så sørger jeg for at der kommer fine viskestykker flyvende til dig

Til alle jer andre: viskestykkerne kan købes lige her og jeg kan sige så meget; I vil ikke fortryde det ;o)

Og så vil jeg blot lige tilføje, at mit husmodertip desværre ikke gør noget godt for f.eks. Hays viskestykker, som flere af jer har skrevet om i kommentarerne. De kan desværre ikke rigtig "reddes" da der er polyester i og derfor er de bare ikke særlig egnede som viskestykker..

Og som en trøst kan jeg løfte sløret for at der er flere give aways på vej, jeg har bare liiiige en 30 års fest jeg skal have danset mig igennem først
Husk at følge med via Bloglovin' lige her og på Instagram @mormedmegetmere, så går du ihvertfald ikke glip af noget ;o)

Rigtig god weekend!

1 kommentar:

  1. Juhu! Ih tusind tak Pernille :-) Mit køkken er ellevild! Jeg sender dig straks en mail...
    og tak for søde ord :-)
    Nyd festen!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...