søndag den 2. marts 2014

Heltene i mit liv

Rigtig glædelig forår derude! Håber I er kommet godt i gang med den nye årstid?

I dag er det som bekendt fastelavnssøndag, så det har billederne fået lov at bære præg af ;o)'
Mens jeg sidder og smovser lækker brunch med alle mine yndlingsmennesker omkring mig, kan I da lige få lidt fastelavnsglimt fra i torsdags, da vi nød grove fastelavnsboller (med marcipan og jordbær) i eftermiddagssolskin og i fredags da drengene var klædt ud til børnehavesjov.
William kom stolt hjem med kattekongekronen på hovedet, det har jeg aldrig selv prøvet at blive, jeg var vist egentlig lidt bange for tønden og at alle skulle kigge på mig mens jeg slog til den ;o)
Fredag var i det hele taget en fantastisk dag, der også bød på skøn posterpost og bobler - for det hører sig ligesom til når noget stort skal fejres :o)

I morgen byder på fødselsdagsspam fra weekenden

Rigtig god (fastelavns)søndag til Jer alle

5 kommentarer:

  1. Ej nogen seje kostumer dine drenge har på. Fin blog du har dig, den glæder jeg mig til at følge :) Herlig kort med ja-hatten.

    SvarSlet
  2. Og hvilke skønne helte du har! Vi har slet ikke nået at lave fastelavnsboller, og det er da helt klart en fejl, som vi skal have rettet op på!

    Spændende hvad I skulle fejre?

    SvarSlet
  3. Sikke nogle søde helte du har! :)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine, dine helte, og fastelavnsbollerne ser lækre ud :)

    Hvad mon du fejrede - ud over fødselsdagen altså...?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...