fredag den 23. marts 2012

Legetøj på den firkantede måde..

2 børn = en helt masse legetøj - også i stuen..
I lang tid har vi haft en sort plastikbalje stående som vi kunne kaste legetøjet op i, når vi indimellem fik trang til at blive mindet om hvordan det egentlig er at stuegulvet ser ud ;o)

Men jeg synes ikke det har været den helt optimale løsning, så for længe siden købte jeg to kasser ligesom dem William har på sit værelse.. Det er dog først nu jeg har fået samlet dem og givet dem et lille makeover i form af lidt tapet..

På de to kasser der, for det meste, skal stå i stuen har jeg valgt et lidt mere "voksent" tapet... På 2 af siderne har jeg valgt et tapet med København til dejligt minde om min opvækst derovre..

Der er hjul under kasserne så vi hurtigt kan køre dem derhen hvor de skal bruges og vi slipper for at slæbe legetøj rundt..

13 kommentarer:

  1. De er super praktiske og der kan være en hel del i dem! God idé med hjul under :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er nemlig bare gode. Kunne heller ikke undvære hjulene, det er så dejligt at man lige kan køre dem rundt i stedet for altid at skulle slæbe..

      Slet
  2. Fedt fedt tapet det med husene, det har jeg aldrig set før. Jeg kan godt se det smarte i hjulene, man kan jo blive sindsyg af alt det legetøj ungerne har.
    //Lisa

    SvarSlet
  3. Hvor se de kasser lækre ud. Er ret vild med København-tapetet.

    Kh Shina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er også min yndlings :o) Dejligt med lidt københavnerminder her i det jyske..

      Slet
  4. De er blevet rigtig fine - rart med legetøjsstationer rundt omkring.

    SvarSlet
  5. Super god idé og fedt papir! Hvad bruger du som klister?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth :o)
      Jeg har købt en bøtte færdigblandet tapetklister i et byggemarked - det er nok billigere at købe pulver og blande med vand men så får jeg bare ikke lavet de her små projekter for så synes jeg det bliver et projekt i sig selv at skulle have fundet en masse frem, blande osv :o)
      Jeg har brugt det færdigblandede i lang tid efterhånden og til mange ting og det virker helt som ønsket!

      Slet
  6. Hvor er Københavner-tapetet fedt! Hvor har du købt det?
    Kh En-anden-københavner ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg også! Det er simpelthen så flot tegnet!!
      Jeg har købt det her
      http://www.maleributiken.se/maleributiken/index.jsp?a=product&id=72582
      Det er fra Tapet Cafe

      Slet
  7. Sikke noget smukt tapet du har sat på!

    Kh Maja

    SvarSlet
  8. Hej, jeg er også på udkig efter noget smart opbevaring til legetøj, og det ser da bare super fedt ud, det du har lavet! Må jeg spørge, hvor du har købt trækasserne henne?

    Mvh Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. De er købt hos Trævarefabrikernes udsalg

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...