tirsdag den 5. august 2014

2 heldige vindere af JA-hatte

Der er fundet to heldige vindere af den fine Kasia Lilja Give Away om JA-hatte

Tusind tak til alle jer der ville lege med og tak for de mange fine historier om dem I gerne vil forkæle. Jeg ville ønske jeg kunne sende JA-hatte til jer alle!

De to heldige er Maria & Lotte Storgaard

I må meget gerne sende mig en mail med jeres adresse og valg af kork/marmor, så sørger jeg for resten :)

Hvis dine vægge skriger på fede posters, f.eks. en cool JA-hat, kan du finde masser lige her

Og husk; du kan følge med hos mig via Bloglovin' her, Facebook her og på Instagram her @mormedmegetmere - og du er hjertelig velkommen!

1 kommentar:

  1. Det var da helt vildt!!! NU har jeg vundet noget igen. Jamen jeg kan da slet ikke tro det. Det må være vinder der vender for os herhjemme.
    Tusind tak.
    Kh Maria (min-mors-mirakler)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...