mandag den 2. juni 2014

Fuld fart over feltet

Cirka sådan her har min weekend set ud..
Og jeg klager ikke, selvom der har været mere vildskab end afslapning på programmet

Anders har haft vagt fredag, lørdag, søndag, så drengene og jeg har været "alene hjemme" ;o)

Fredag arbejdede jeg hjemme, så speltsnurrerne fik lov at hæve, mens jeg fik klaret dagens opgaver, og så fik vi ellers kickstartet weekenden med manér, i solen på terrassen - efterfulgt af en vild omgang fodbold

Lørdag morgen listede jeg mig til lidt kreatid, mens drengene hyggede inde i stuen. Et patchworkprojekt der har ligget stille alt for længe, kom under nålen igen. Og så liiiige lidt mere Call the midwife imens..
Drengene valgte fisk ved fiskebilen så fish'n'chips it was - og ja, fadene blev tømt ;o)

Søndag havde vi besøg af en veninde, jeg lærte at kende i mødregruppe med William. Sjovt at det snart er 6 år siden. Og så hyggeligt at vi stadig ses og at der nu er 2xunger der kan hygge sig sammen, mens vi forsøger at få lidt voksensnak flettet ind imellem de utallige afbrydelser

Nu kører hverdagen igen for fulde gardiner, men heldigvis med endnu et hverdagsferieafbræk, det er da til forstå

Senere i dag kigger jeg ind forbi med en skøn give away, på gensyn ;o)

Rigtig god mandag

8 kommentarer:

  1. Mmm de snurrer ser gode ud! Ja det gør det hele ;) Har du en opskrift på dem?
    Kh Henriette // blondinemor.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Henriette.
      Jeg laver dem efterhånden lidt på slump, men her er ihvertfald et link til nogen der er virkelig lækre:
      http://www.thefoodclub.dk/speltsnurrer/

      Slet
  2. Go' mandag til dig, Pernille! Ja, det ser sandelig ud til, at I har haft fart over feltet. Heldigvis er der jo nogle "programpunkter", der snarere giver end kræver energi :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marina.
      Ja heldigvis kan man også hente energi mens man har fart på :o)

      Slet
  3. Mmm, hvor ser det dejligt ud :)

    SvarSlet
  4. Det ser dælme dejligt ud :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...