fredag den 2. maj 2014

Ugen der gik

I ugen der gik har jeg..

.. Luftet min nye kimono
.. Spist hjemmelavet koldskål
.. Nydt blomster, striber og aftensolskin i stuen
.. Glædet mig over alle de små skud og blomster der pibler frem i haven
.. Mixet leo og blonder
.. Forkælet mig selv med nye sko, så jeg kan følge med drengene (på flere måder)
.. Serveret Bones efter en lang arbejdsdag, der havde ædt al min energi
.. Hældt sukker på min nye, lyserøde sukkerskål
.. Kigget på udklækkede fugleunger
.. Spist morgenmad i en solstråle
.. Glædet mig over at det nu er fredag
Og meget andet..

I morgen skyder jeg gang i en sommerlig give away, så kig gerne forbi igen der ;o)
Glædelig fredag og happy weekend - mon du har spændende planer?

9 kommentarer:

  1. Leo og blonde i skøn forening og fint billed af din mand i solstrålen :o) Sikke en masse fine spirer, bliver helt misundelig over jeg ikke har andet end rabarber og jordbær.. ja og snart tomater og peberfrugt når vejret bliver til det :o)
    Håber i må få en dejlig weekend :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Katja. Ja det var lidt fint han lige fik lov at komme med :o)
      Det er fedt at det pibler frem i haven, kan næsten ikke vente, men det hjælper på utålmodigheden når jeg kan se at der faktisk sker noget ;o)
      Rigtig god weekend til dig og dine

      Slet
  2. Fine billeder og sikke da som jeres grønsager titter frem...

    De Bedste Hilsner
    Camille Milk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Camille. Ja det er fedt man kan se der sker noget så lynhurtigt!
      God weekend

      Slet
  3. Superlækre fotos..... Og fede sko... :0)

    SvarSlet
  4. Mega lækre sneakers og super flot cardi - spotter jeg, at der står Monki i nakken af den?
    /tina

    SvarSlet
  5. Weekenden bruges på arbejde OG arbejde...krydret med lækre middagsretter som jeg ikk engang selv skal lave, - luksus!
    Hvilken str. sko bruger du? - Lever du mon ligesom jeg, på en lille fod?

    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  6. Sikke et smukt sæt med leo og blonder!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...